Excepte la música
instrumental per a piano en les escenes emotives, la composició original -no
gaire inspirada- Nice To Meet You, Have I Slept With You? (duo d'April -
Kristin Chenoweth i Will - Matthew Morrison, amb instrumentació orquestral
clàssica de musical) i un fragment de la cançó The Chain de Fleetwood
Mac, la resta són versions dels temes inclosos en el disc Rumours d'aquest
grup musical (just la tasca que encarrega Will als membres del Glee Club). A
sota, quatre ratlles.
Will i April, molt
relaxats i de manera agradable, canten Dreams a duo. Artie - Kevin
McHale, mostant bons aguts, interpreta Never Going Back Again,
instrumentada per a guitarres únicament (Puck - Mark Salling, Sam - Chord
Overstreet i Finn - Cory Monteith). Santana - Naya Rivera dedica a Brittany -
Heather Morris la balada Songbird a piano sol, per dir-li "I love
you, I love you, I love you". Finn i Quinn - Dianna Agron, ofereixen un
correcte I Don't Want To Know, res especial. Però Rachel - Lea Michele junt
a New Directions té ganxo per la tornada de Go Your Own Way.
I finalment la cançó
del capítol, Don't Stop, positiva i sota un arranjament molt ben
elaborat! La introducció conté background vocals on es repeteix la
paraula "stop" amb l'efecte d'ecos en fade out. Sam i Quinn
s'encarreguen de la primera estrofa; New Directions, de la tornada, amb Rachel
a la línia principal i Finn en els ad-libs. Després, l'estrofa que
funciona de pont corre a càrrec de Finn, Quinn i Rachel, la qual reprèn la
tornada gràcies a una frase a duo amb Finn que acaba en l'agut. Al final del
tema, els cors es mostren rics i llueixen tant les fórmules "uuuuuh"
com la lletra completa, amb els ad-libs de Rachel i Finn ("Don't
you look back").
A Rumours hi
exposen el funcionament real dels tabloides, la necessitat de valorar el que és
més important malgrat un desitgi una altra via, l'equivalència pianista-moble
per part de Santana (simpàtica comparació, però ja n'hi ha prou...!) i
l'afirmació "Yo nunca lloro" (Sam, quan plora).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada